Müşteri Memnuniyeti

Hizmetlerimizle ilgili düzeltilmesini istediginiz konularda iyileştirici tedbirler almak, sizlere daha etkin ve kaliteli servis sağlayabilmek için anketimizi yanıtlamanızı rica ediyoruz.


İletişim

5-Çok Memnunum 4 3 2 1-Hiç Memnun Değilim
Çalışanlarımız ihtiyaçlarınızı ve taleplerinizi tam anlıyor ve size yardımcı olmaya çalışıyor mu?
Çalışanlarımız ihtiyaçlarınızı ve taleplerinizi tam anlıyor ve size yardımcı olmaya çalışıyor mu?
Genel olarak tüm talepler hızlı ve zamanında cevaplanıyor mu?
Genel olarak tüm talepler hızlı ve zamanında cevaplanıyor mu?

Değerlendirme İşlemi

5-Çok Memnunum 4 3 2 1-Hiç Memnun Değilim
Firmamızda şikayet ve isteklerinize gösterilen hassasiyet nasıl? [Sizin İçin Önemi]
Firmamızda şikayet ve isteklerinize gösterilen hassasiyet nasıl? [Memnuniyet]
Firmamızın fiyat politikasından memnun musunuz? [Sizin İçin Önemi]
Firmamızın fiyat politikasından memnun musunuz? [Memnuniyet]
Siparişleriniz sizden doğru olarak alınıyor mu? [Sizin İçin Önemi]
Siparişleriniz sizden doğru olarak alınıyor mu? [Memnuniyet]
Firmamızın acil siparşlerinize cevap verme yeteneği nasıl? [Sizin İçin Önemi]
Firmamızın acil siparşlerinize cevap verme yeteneği nasıl? [Memnuniyet]

Sevkiyat

5-Çok Memnunum 4 3 2 1-Hiç Memnun Değilim
Firmamızın verdiği teslim süreleri sizce uygun mu? (Sizin İçin Önemi)
Firmamızın verdiği teslim süreleri sizce uygun mu? (memnuniyet)
Ürünler sizlere verilen teslim süresinde, size ulaşıyor mu? [Sizin İçin Önemi]
Ürünler sizlere verilen teslim süresinde, size ulaşıyor mu? [Memnuniyet]
Ürünlerin ambalaj ve paketlenme şekli yeterli ölçüde mi? [Sizin İçin Önemi]
Ürünlerin ambalaj ve paketlenme şekli yeterli ölçüde mi? [Memnuniyet]

Ürün & Kalite Yeterliliği

5-Çok Memnunum 4 3 2 1-Hiç Memnun Değilim
Dayanıklılık [Sizin İçin Önemi]
Dayanıklılık [Memnuniyet]
Performans [Sizin İçin Önemi]
Performans [Memnuniyet]
Tasarım [Sizin İçin Önemi]
Tasarım [Memnuniyet]

Satış Sonrası Hizmet

5-Çok Memnunum 4 3 2 1-Hiç Memnun Değilim
Satış sonrası oluşan şikayetlere yaklaşım nasıl? [Sizin İçin Önemi]
Satış sonrası oluşan şikayetlere yaklaşım nasıl? [Memnuniyet]

Genel Değerlendirme

5-Çok Memnunum 4 3 2 1-Hiç Memnun Değilim
Firmamız hakkındaki genel memnuniyet değerlendirmeniz nedir?
Firmamız. ürünlerinden ve hizmetinden yararlanmaya devam etme konusundaki eğiliminiz nedir?

Çerez Politikası
Gizlilik ve Çerezler: Bu sitede çerez kullanılmaktadır. Bu web sitesini kullanmaya devam ederek bunların kullanımını kabul edersiniz. Çerezlerin nasıl kontrol edileceği dahil, daha fazla bilgi edinmek için buraya bakın:

Devamı